Co mam wybrać? Czyli krótko i zwięźle o rasach i klasach postaci

Pytania o rasę czy klasę postaci padają nieustannie, szczególnie z ust początkujących graczy. W Elder Scrolls Online mamy o tyle dobrze, że z każdej klasy postaci możemy zrobić większość jak nie wszystkie role - tanka, healera lub DD. Dobranie odpowiedniej klasy do pożądanej przez nas roli jest jedynie kwestią lepszych statystyk osiąganych w późniejszych etapach gry lub mniejsze problemy z kończącą się staminą czy magicką. W tym poście postaram się krótko przybliżyć zarówno rasy jak i klasy obecne w ESO.


>> RASY <<


BRETON


Przymierze: Daggerfall Covenant
Pasywki rasowe:
    ► Zwiększone otrzymywanie doświadczenie z drzewka Light Armor (lekki pancerz) o 15%
    ► Zwiększona liczba zdobywanych Alliance Points o 1%
    ► Zwiększony poziom maksymalnej magicki
    ► Zwiększona regeneracja magicki
    ► Zwiększona odporność na obrażenia magiczne. Efekt podwaja się w przypadku nałożenia na naszą postać podpalenia / wychłodzenia / porażenia
    ► Zmniejszenie kosztu umiejętności magicznych
Sugerowane rola: Healer, Magicka DD


ORSIMER  /  ORC  /  ORK


Przymierze: Daggerfall Covenant
Pasywki rasowe:
    ► Zwiększone otrzymywane doświadczenie z drzewka Heavy Armor (ciężki pancerz) o 15%
    ► Zwiększone zdobywanie Inspiracji (craftingowy exp) o 10%
    ► Zwiększony poziom maksymalnej staminy
    ► Zwiększony poziom maksymalnego zdrowia
    ► Zadawanie obrażeń leczy postać raz na 4s
    ► Zwiększenie obrażeń fizycznych
    ► Redukcja kosztu sprintu
    ► Zwiększenie prędkości poruszania się podczas sprintu
Sugerowane rola: Tank, Stamina DD


REDGUARD


Przymierze: Daggerfall Covenant
Pasywki rasowe:
    ► Zwiększone otrzymywane doświadczenia z drzewka One-Handed and Shield (miecz i tarcza) o 15%
    ► Wydłużony czas działania jedzenia o 15min
    ► Redukuje koszt umiejętności broni
    ► Redukuje efektywność działania unieruchomień
    ► Zwiększony poziom maksymalnej staminy
    ► Zadawanie bezpośrednich obrażeń przywraca staminę raz na 5s
Sugerowane rola: Stamina DD


ALTMER  /  HIGH ELF  / WYSOKI ELF


Przymierze: Aldmeri Dominion
Pasywki rasowe:
    ► Zwiększone otrzymywanie doświadczenia z drzewka Destruction Staff (kostur zniszczenia) o 15%
    ► Zwiększone otrzymywane doświadczenie o 1%
    ► Zredukowane otrzymywane obrażenia podczas castowania umiejętności
    ► Przywracanie magicki / staminy po użyciu umiejętności klasowej (raz na 6s)
    ► Zwiększony poziom maksymalnej magicki
    ► Zwiększony Spell Damage (obrażenia magiczne)
Sugerowane rola: Magicka DD, Healer


BOSMER  /  WOOD ELF  /  LEŚNY ELF


Przymierze: Aldmeri Dominion
Pasywki rasowe:
    ► Zwiększone otrzymywane doświadczenie z drzewka Bow (łuk) o 15%
    ► Zmniejszone obrażenia od upadku o 10%
    ► Zwiększa regeneracji staminy
    ► Zwiększony poziom maksymalnej staminy
    ► Zwiększa odporność na trucizny
    ► Zmniejszony zasięg wykrycia podczas skradania o 3m.
    ► Zwiększona prędkość poruszania się po wykonaniu rolldodge'a
    ► Zwiększona penetracja (fizyczna i magiczna) po wykonaniu rolldodge'a
Sugerowane rola: Stamina DD


KHAJIIT


Przymierze: Aldmeri Dominion
Pasywki rasowe:
    ► Zwiększone otrzymywanie doświadczenia z drzewka Medium Armor (średni pancerz) o 15%
    ► Zwiększona szansa na udaną kradzież kieszonkową o 5%
    ► Zwiększona regeneracja zdrowia, magicki i staminy
    ► Zwiększony poziom maksymalnego zdrowie, magicki i staminy
    ► Zwiększone obrażenia krytyczne i leczenie
    ► Zmniejszony zasięg wykrycia podczas skradania o 3m
Sugerowane rola: Stamina DD, Magicka DD


ARGONIAN  /  ARGONIANIN


Przymierze: Ebonheart Pact
Pasywki rasowe:
    ► Zwiększone otrzymywanie doświadczenia z drzewka Restoration Staff o 15%
    ► Zwiększona prędkość pływania o 50%
    ► Zwiększony poziom maksymalnej magicki
    ► Wypicie mikstury przywraca zdrowie, staminę i magickę
    ► Odporność na choroby
    ► Zwiększony poziom maksymalnego zdrowia i odporności na trucizny i choroby
    ► Wzmocniony Healing Done (uzdrawianie) o 1% / 3% / 6%
Sugerowane rola: Tank, Healer


NORD


Przymierze: Ebonheart Pact
Pasywki rasowe:
    ► Zwiększone otrzymywane doświadczenie z drzewka Two-Handed (broń dwuręczna) o 15%
    ► Wydłużony czas działania wypitych napojów o 15min
    ► Zwiększony poziom maksymalnej staminy
    ► Przyjmowanie obrażeń zapewnia Ultimate'a raz na 10s
    ► Zwiększony poziom maksymalnego zdrowia
    ► Odporność na chłód
    ► Zwiększa odporność na obrażenia fizyczne i magiczne
Sugerowane rola: Tank


DUNMER  /  DARK ELF  /  MROCZNY ELF


Przymierze: Ebonheart Pact
Pasywki rasowe:
    ► Zwiększone otrzymywane doświadczenia z drzewka Dual Wield (podwójna broń) o 15%
    ► Zmniejszone obrażenia od lawy o 50%
    ► Zwiększony poziom maksymalnej magicki i staminy
    ► Zwiększona odporność na ogień
    ► Odporność na podpalenie
    ► Zwiększone obrażenia fizyczne i magiczne
Sugerowane rola: Stamina DD, Magicka DD



IMPERIAL  /  CESARSKI

Przymierze: do wyboru
Pasywki rasowe:
    ► Zwiększone otrzymywane doświadczenia z drzewka One-Handed and Shield (miecz i tarcza) o 15%
    ► Zwiększony poziom zarabianego golda o 1%
    ► Zwiększony poziom maksymalnej zdrowia
    ► Zwiększony poziom maksymalnej staminy
    ► Zadawanie obrażeń przywraca zdrowie, staminę i magickę
    ► Redukuje koszt umiejętności
Sugerowane rola: Tank, Stamina DD


KLASY

DRAGON KNIGHT
ogień, lawa, magma, ziemia, smok


Drzewka klasowe:
    ► Ardent Flame
    ► Draconic Power
    ► Earthen Heart
Sugerowane rola: tank, magicka DD, stamina DD


SORCERER
burze, błyskawice, przywołanie


Drzewka klasowe:
    ► Dark Magic
    ► Daedric Summoning
    ► Storm Calling
Sugerowane rola: magicka DD


NIGHTBLADE
cień


Drzewka klasowe:
    ► Assassination
    ► Shadow
    ► Siphoning
Sugerowane rola: stamina DD, magicka DD


TEMPLAR
ogień, światło


Drzewka klasowe:
    ► Aedric Spear
    ► Dawn’s Wrath
    ► Restoring Light
Sugerowane rola: healer, stamina DD


WARDEN
natura, rośliny, zwierzęta, lód


Drzewka klasowe:
    ► Animal Companions
    ► Green Balance
    ► Winter's Embrace
Sugerowane rola: tank, healer, stamina DD, magicka DD

NEKROMANCER
śmierć, szkielety, kości, ożywieńcy


Drzewka klasowe:
    ► Grave Lord
    ► Bone Tyrant
    ► Living Death
Sugerowane rola: tank, healer, stamina DD, magicka DD



KONIECZNIE
posłuchajcie co Allternator ma do powiedzenia na temat wyboru postaci!

Komentarze

Translate