Pytania o rasę czy klasę postaci padają nieustannie, szczególnie z ust początkujących graczy. W Elder Scrolls Online mamy o tyle dobrze, że z każdej klasy postaci możemy zrobić większość jak nie wszystkie role - tanka, healera lub DD. Dobranie odpowiedniej klasy do pożądanej przez nas roli jest jedynie kwestią lepszych statystyk osiąganych w późniejszych etapach gry lub mniejsze problemy z kończącą się staminą czy magicką. W tym poście postaram się krótko przybliżyć zarówno rasy jak i klasy obecne w ESO.
>> RASY <<
BRETON
Przymierze: Daggerfall Covenant
Pasywki rasowe:
► Zwiększone otrzymywanie doświadczenie z drzewka Light Armor (lekki pancerz) o 15%
► Zwiększona liczba zdobywanych Alliance Points o 1%
► Zwiększony poziom maksymalnej magicki
► Zwiększona regeneracja magicki
► Zwiększona odporność na obrażenia magiczne. Efekt podwaja się w przypadku nałożenia na naszą postać podpalenia / wychłodzenia / porażenia
► Zmniejszenie kosztu umiejętności magicznych
Sugerowane rola: Healer, Magicka DD
ORSIMER / ORC / ORK
Przymierze: Daggerfall Covenant
Pasywki rasowe:
► Zwiększone otrzymywane doświadczenie z drzewka Heavy Armor (ciężki pancerz) o 15%
► Zwiększone zdobywanie Inspiracji (craftingowy exp) o 10%
► Zwiększony poziom maksymalnej staminy
► Zwiększony poziom maksymalnego zdrowia
► Zadawanie obrażeń leczy postać raz na 4s
► Zwiększenie obrażeń fizycznych
► Redukcja kosztu sprintu
► Zwiększenie prędkości poruszania się podczas sprintu
Sugerowane rola: Tank, Stamina DD
REDGUARD
Przymierze: Daggerfall Covenant
Pasywki rasowe:
► Zwiększone otrzymywane doświadczenia z drzewka One-Handed and Shield (miecz i tarcza) o 15%
► Wydłużony czas działania jedzenia o 15min
► Redukuje koszt umiejętności broni
► Redukuje efektywność działania unieruchomień
► Zwiększony poziom maksymalnej staminy
► Zadawanie bezpośrednich obrażeń przywraca staminę raz na 5s
Sugerowane rola: Stamina DD
ALTMER / HIGH ELF / WYSOKI ELF
Przymierze: Aldmeri Dominion
Pasywki rasowe:
► Zwiększone otrzymywanie doświadczenia z drzewka Destruction Staff (kostur zniszczenia) o 15%
► Zwiększone otrzymywane doświadczenie o 1%
► Zredukowane otrzymywane obrażenia podczas castowania umiejętności
► Przywracanie magicki / staminy po użyciu umiejętności klasowej (raz na 6s)
► Zwiększony poziom maksymalnej magicki
► Zwiększony Spell Damage (obrażenia magiczne)
Sugerowane rola: Magicka DD, Healer
BOSMER / WOOD ELF / LEŚNY ELF
Przymierze: Aldmeri Dominion
Pasywki rasowe:
► Zwiększone otrzymywane doświadczenie z drzewka Bow (łuk) o 15%
► Zmniejszone obrażenia od upadku o 10%
► Zwiększa regeneracji staminy
► Zwiększony poziom maksymalnej staminy
► Zwiększa odporność na trucizny
► Zmniejszony zasięg wykrycia podczas skradania o 3m.
► Zwiększona prędkość poruszania się po wykonaniu rolldodge'a
► Zwiększona penetracja (fizyczna i magiczna) po wykonaniu rolldodge'a
Sugerowane rola: Stamina DD
KHAJIIT
Przymierze: Aldmeri Dominion
Pasywki rasowe:
► Zwiększone otrzymywanie doświadczenia z drzewka Medium Armor (średni pancerz) o 15%
► Zwiększona szansa na udaną kradzież kieszonkową o 5%
► Zwiększona regeneracja zdrowia, magicki i staminy
► Zwiększony poziom maksymalnego zdrowie, magicki i staminy
► Zwiększone obrażenia krytyczne i leczenie
► Zmniejszony zasięg wykrycia podczas skradania o 3m
Sugerowane rola: Stamina DD, Magicka DD
ARGONIAN / ARGONIANIN
Przymierze: Ebonheart Pact
Pasywki rasowe:
► Zwiększone otrzymywanie doświadczenia z drzewka Restoration Staff o 15%
► Zwiększona prędkość pływania o 50%
► Zwiększony poziom maksymalnej magicki
► Wypicie mikstury przywraca zdrowie, staminę i magickę
► Odporność na choroby
► Zwiększony poziom maksymalnego zdrowia i odporności na trucizny i choroby
► Wzmocniony Healing Done (uzdrawianie) o 1% / 3% / 6%
Sugerowane rola: Tank, Healer
NORD
Przymierze: Ebonheart Pact
Pasywki rasowe:
► Zwiększone otrzymywane doświadczenie z drzewka Two-Handed (broń dwuręczna) o 15%
► Wydłużony czas działania wypitych napojów o 15min
► Zwiększony poziom maksymalnej staminy
► Przyjmowanie obrażeń zapewnia Ultimate'a raz na 10s
► Zwiększony poziom maksymalnego zdrowia
► Odporność na chłód
► Zwiększa odporność na obrażenia fizyczne i magiczne
Sugerowane rola: Tank
DUNMER / DARK ELF / MROCZNY ELF
Przymierze: Ebonheart Pact
Pasywki rasowe:
► Zwiększone otrzymywane doświadczenia z drzewka Dual Wield (podwójna broń) o 15%
► Zmniejszone obrażenia od lawy o 50%
► Zwiększony poziom maksymalnej magicki i staminy
► Zwiększona odporność na ogień
► Odporność na podpalenie
► Zwiększone obrażenia fizyczne i magiczne
Sugerowane rola: Stamina DD, Magicka DD
IMPERIAL / CESARSKI
Przymierze: do wyboru
Pasywki rasowe:
► Zwiększone otrzymywane doświadczenia z drzewka One-Handed and Shield (miecz i tarcza) o 15%
► Zwiększony poziom zarabianego golda o 1%
► Zwiększony poziom maksymalnej zdrowia
► Zwiększony poziom maksymalnej staminy
► Zadawanie obrażeń przywraca zdrowie, staminę i magickę
► Redukuje koszt umiejętności
Sugerowane rola: Tank, Stamina DD
KLASY
DRAGON KNIGHT
ogień, lawa, magma, ziemia, smok
Drzewka klasowe:
► Ardent Flame
► Draconic Power
► Earthen Heart
SORCERER
burze, błyskawice, przywołanie
Drzewka klasowe:
► Dark Magic
► Daedric Summoning
► Storm Calling
NIGHTBLADE
cień
Drzewka klasowe:
► Assassination
► Shadow
► Siphoning
Sugerowane rola: stamina DD, magicka DDTEMPLAR
ogień, światło
Drzewka klasowe:
► Aedric Spear
► Dawn’s Wrath
► Restoring Light
WARDEN
natura, rośliny, zwierzęta, lód
Drzewka klasowe:
► Animal Companions
► Green Balance
► Winter's Embrace
Sugerowane rola: tank, healer, stamina DD, magicka DD
Komentarze
Prześlij komentarz